Showreel
Het bureau voor de Happy Many
Reclame met amusementswaarde
Je hoort wel eens zeggen: “Leuk, maar voor de happy few.” Nou, wij zijn het bureau voor de happy many. Ofwel: voor de massa. Want de meeste adverteerders hebben meer baat bij een miljoenenpubliek dan bij een handjevol trendsetters. Daarom maken wij reclame in duidelijke taal, die iedereen begrijpt. Met amusementswaarde, zodat het een beetje vermaakt. En die gericht is op de kanalen waar de happy many zich bevindt. We doen dat vanuit één onderscheidend en sturend merkidee, omdat we vinden dat een campagne consistent en herkenbaar moet zijn. Alleen dan kan reclame goed zijn.
De happy many zit natuurlijk al lang niet meer alleen op de bank tv te kijken of in de auto radio te luisteren en naar billboards te kijken. Een merk moet dus een ruimere blik hebben. En daar komt freddy om de hoek kijken. freddy bedenkt ideeën die het waard zijn gedeeld te worden. Of het nu gaat om een online activatie, een nieuwswaardig pr-idee of een opvallende social campagne; de mensen van freddy zijn nieuwsgierig naar wat er in de wereld gebeurt, weten hoe je in 3 seconden de aandacht pakt en gaan net als Alfred heel goed op merkconsistentie.
Omdat freddy en Alfred hetzelfde DNA hebben én onder één dak wonen, werken we naadloos samen.
Onze klanten
Alfred werkt voor de allermooiste merken van Nederland. Kijk maar: