Showreel
Texels
Texels Geheim
Het geheim van Texels
In de online campagne ‘Het geheim van Texels Geheim’ nodigt bierbrouwer Texels iedereen uit om haar maandelijkse proefbieren te proberen, exclusief in het proeflokaal op Texel. De campagne is een maandelijkse content serie en zal bestaan uit verschillende digitale assets. Bureau freddy, onderdeel van Alfred, ontwikkelde de campagne.
In de Texelse Bierbrouwerij op Texel wordt elke maand een nieuwe, kleinschalige batch bier gebrouwen door onze brouwers. Dit bier heeft de passende naam “Texels Geheim” vanwege de exclusiviteit en de (vaak) geheimzinnige processen en ingrediënten.
Met de nieuwe campagne wil Texels bierliefhebbers inspireren om Texels Geheim te ontdekken. In een maandelijkse contentserie wordt een voorproefje gegeven van het unieke brouwsel van die maand. Via social posts en mailings kunnen liefhebbers op de hoogte blijven en kans maken om het geheim zelf te proberen.