Alfred houdt van reclame! We maken sinds 2007 reclame om van te houden. Met meer dan 40 reclameliefhebbers werken we aan grote ideeën voor een groot publiek. Dat grote publiek is versplinterd over steeds meer (digitale) kanalen. Met onthoudbare ideeën zorgen wij dat alles bij elkaar op blijft tellen – herkenbaar in een split second, onvervreemdbaar van het merk. Ideeën waardoor heel Nederland een beetje van dat merk gaan houden.

Alfred is dan ook winnaar van meerdere Gouden Loekies, Effies en SAN Accenten. In 2017 wonnen we daarnaast de IAB Programmatic Award, een Dutch Interactive Award en de SAN 360 Branding Accent.

Over MullenLowe Alfred

Voor internationale merken hebben we een joint venture met de MullenLowe Group of agencies, een wereldwijd netwerk van 77 bureaus met alle mogelijke disciplines. Onder de naam MullenLowe Alfred ontwikkelen we vanuit Amsterdam internationale campagnes voor margarinemerken zoals Becel, Blue Band, Rama en Flora.

Daarnaast zijn we de liaison in de Benelux voor de internationale merken binnen het MullenLowe netwerk. Zo hebben we voor Beter Horen (onderdeel van Amplifon, wereldwijd marktleider in gepersonaliseerde hooroplossingen) een lokale, compleet geïntegreerde retailcampagne ontwikkeld.