JUMBO | Targeted online Kersttips

Samen met online maken we het helemaal Kerst

Op tv zet Jumbo ook in 2017 weer de norm, met een warme, positieve commercial. Online gaat Jumbo deze kerst verder de diepte in, zonder die kerstsfeer kwijt te raken. We richten ons op drie doelgroepen met verschillende behoeften: Kookliefhebbers, Gemakszoekers en Voordeelzoekers. Met dezelfde gerechten, maar een andere storyline. Kookliefhebbers zien hoe ze een sappige runderroast met een kleine twist eigen kunnen maken, terwijl gemakszoekers zien hoe hij zo uit de oven op tafel kan. De grote uitdaging: hoe zorg je dat ze niet razendsnel skippen? De sprookjesachtige diertjes uit de campagne hielpen ons een handje. Want als zij je een Kersttip geven, wie klikt dan nog weg? Zo kreeg de aloude online wet dat schattige dieren de aandacht vasthouden een speciale kerstinvulling – in tientallen getargete online video’s op o.a. Facebook, YouTube en Instagram.